piątek, 8 listopada 2013

Prezentacje z wykładów na Targach Mieszkaniowych 2013 w Krakowie

W dniach 14-15 września 2013 r. miały miejsce Targi Mieszkaniowe organizowane przez redNet Media sp. z o.o. Miałem przyjemność brać udział w tych Targach w roli wykładowcy wraz z radcą prawnym Michałem Włodarczykiem z ramienia serwisu e-prawnik.pl. Wiem, że temat jest już, delikatnie mówiąc, nieświeży, niemniej nadal dostaję zapytania o przesłanie prezentacji, którymi się podpierałem podczas swoich wykładów. Dotychczas rozsyłałem je mailem a teraz zamieszczam na blogu. Być może także Ci nieobecni podczas Targów znajdą tam coś dla siebie.

Tematy moich wykładów:


Niekorzystne i zabronione postanowienia w umowach deweloperskich


oraz

Rachunek powierniczy



Więcej informacji o Targach, które miały miejsce można znaleźć w podsumowaniu. Są też krótkie materiały filmowe :)
Reportaż

Zaznaczam, iż prezentacje mogą zostać wykorzystane wyłącznie w celach prywatnych. Jeżeli chcesz z nich skorzystać w celach zarobkowych czy promocyjnych to zapraszam do kontaktu i uzgodnienie wynagrodzenia za skorzystanie z efektów mojej pracy.






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz